torek, 2. april 2013

Preparation

Pripravljam vse potrebno za prenovo bloga. Šele ko se lotiš, vidiš koliko dela je potrebno opraviti. Vsi gumbki, naslovnica, postavitev, oznake. Vse to me čaka, da na novo pripravim. Obenem pa pripravljam ilustracijo za novi tisk na tekstil. Rada imam dneve polne idej, manj raje pa ko mi za vse to zmanjkuje časa.

I'm preparing stuff for renovation of my blog. When you start, than you see how much work must be done. I have to change (draw) all buttons, hader, layout, tags. At the same time I' m preparing new illustration to be print on the fabric. I love this days full of ideas. I allways have problems with time running out.



4 komentarji:

  1. Oh,kako so me prevzeli!!! In polepšali večer meni tako težkega dne!
    A ne,kako je fino, kadar se porajajo ideja za idejo...Prehitro se obrne... A dobimo oktobra vsaj ukradeno uro nazaj:)
    Ustvarjalnih navdihov polne dni še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Sabina hvala, hvala za lepe besede.
      Mene še vedno daje sprememba ura. A ne bi bil že čas, da spremenimo to navado?!

      Izbriši
  2. Hja, tud' meni ta ura...
    Ampak... ČUDOVITA PREOBLEKA!!!!

    OdgovoriIzbriši