sreda, 25. junij 2014

It is all about moments in your life

Zadnje dni (tedne) sem delala ves čas, cel dan, do poznega večera. Če nisem risala, sem fotografirala, pripravljala slike, urejala spletno trgovino, še bolj pomembno pa, bila sem zaposlena z vsemi napotki zadnjega predavanja o marketingu. Stvari so veliko bolj enostavne ko veš za pravi način in še lepše je ko te zaradi tega najdejo ljudje, ki cenijo tvoje delo. Hvala vsem vam, ki me spremljate že od vsega začetka in dobrodošli vsi ostali, ki ste se mi na novo pridružili.

Pride pa čas, ko potrebuješ nekaj trenutkov zase, ne glede kako uživaš v svojem delu. Z veseljem sem zagrabila priložnost in se odpravila ven, v gozd. Tam kjer se čarobnost začne. Tam kjer se pišejo pravljice in rodijo nove ideje. Seveda sem vse to delila z mojim malim prijateljem Benom.

*
Last days (a would say weeks) I was working all the time, all day until late evening. I drew, photographed, preparing images, editing my online store, but more importantly, I was busy with all the information of the last course for marketing. Things are much more simple when you know the right way and even better is when, because of this, you find people who appreciate your work. Thanks to all of you who follow me from the beginning and support me and welcome all the others who have joined me in last days.

It comes a time when you need a few moments for yourself, no matter how you enjoy your work. I grabbed the opportunity and went out into the woods. That's where the magic begins. That's where the writing fairy tales and give birth to new ideas. Of course, I have share this with my little friend Ben.




1 komentar:

  1. Vsaka stvar zahteva svoj čas.,.. in vsak človek svojega:)
    Použij vse čarobne trenutke, ki se ti ponudijo!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši