ponedeljek, 3. december 2012

Today Suprise - Giveaway

December je mesec obdarovanja, zato sem se odločila, da želim z vami deliti nekaj svojega, ki mi je pri srcu in je povsem novo izpod mojih rok. Enega izmed vas bom obdarovala z novo sovjo broško. Pravila so zelo enostavna. Če bi si želel imeti broško, pusti pod objavo svoj komentar. Časa imaš do petka 7. decembra. Med vsemi objavami bom izžrebala nagrajenca/ko.

December is a month of giveaways, so I decided that I wanted to share with you one of my own product. One of you  I will  endowed with a new owl badge. The rules are very simple. If you want to have a badge, leave your comment below the post. You got time to Friday 7th December. Among all of you I will choose a winner.


6 komentarjev:

  1. Prekrasna rdeče-modra sovica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je očarala že včeraj. Res zanimivo, kako sovicam lahko pristoji barvna preobleka:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sovica v živih barvah - super ideja za poživitev mojega sicer temnega plaščka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Zelo bom vesela, če mi bo žreb naklonjen. ;-)

    OdgovoriIzbriši