sreda, 13. marec 2013

Textile Caps For Jar

Že nekaj let se mi valja potiskan blago, ki mi je ostal od projekta še iz časa fakultete, ko smo delali sitotisk. Naloga je bila hišni tekstil. Odločila sem se, da naredim za vsakega družinskega člana svoj lik, ki ga bom lahko tiskala v različnih variacijah na tekstil. Poleg likov je bil za vsakega posebej še tekst sposojen iz knjige Mačka Murija od Kajetana Koviča. Nastale so blazine, pogrinjki, prt. Želela pa sem narediti še podstavke za kozarce. In ravno ta blago je čakal in se valjal naokoli. Odločila sem se, da iz njega naredim pokrovčke za kozarce v katerih hranim nit in prejo. Kako se vam zdi?
Pri ilustriranju likov se opazi vpliv mojega dolgoletnega dela kot grafična oblikovalka, izčiščeno in v linijah. Hecno mi je gledati like, ki sem jih narisala pred 5 ali 6 leti in katerih bi se danes lotila popolnoma drugačno.

For some years now, I have printed fabric which stayed away from the project from the time of the faculty. The task was home textiles. I decided to do for each family member his character, which I will be printed in a variety of variations on textiles. In addition to characters was for each of them some text. I have pillows, place mats, cloth. I wanted to do even coasters. I decided to do it in caps for jars in which I store thread and yarn. What do you think?





4 komentarji:

  1. Dobri so za takratne in sedanje čase!!!
    Meni so všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še eden manjka.. naš oči :)
      ko pride četrti kozarec na vrsto bo tudi on našel prostor na njem :)
      sem opazila, da so se pa laski otrok skrili, sedaj ko so na kozarčku gor ...

      Izbriši