petek, 1. marec 2013

Bear

Že dalj časa sem imela namen svoje ilustracije prenesti na druge izdelke, predvsem na nekaj mehkega. Dalj časa sem iskala primerno rešitev (prvi tisk je bila deklica na majico), ko sem jo končno našla pa mi je vedno znova zmanjkovalo časa. Delanje s tekstilom me že dalj časa privlači, sedaj pa sem se zaljubila tudi v vezenje. Vezenje nameravam uporabiti pri novem projektu, ki mi že več kot eno leto leži v predalu. 

Medved blazina je dokončan. Izvezeni so tudi detajli. V grobem sem zadovoljna. Med delom pa so se odpirale nove ideje in popravki. Komaj čakam na naslednji projekt.

For a long time I want to transfer my  illustrations to other products, especially on something soft. For a long time I was looking for a suitable solution (first printing was a little girl in a T-shirt), when I finally found it I was always running out of time. Textiles for a long time attracted me, but now I'm also in love with the embroidery. I also intend to use embroidery in a new project that I have had already more than one year in the drawer.

Bear cousion is completed. I have also embroidered details. Broadly speaking I am satisfied. During the work I  have opened to new ideas.



3 komentarji:

  1. Prav simpatičen je;) Komaj čakam, da vidim, kakšne ideje se ti motajo po glavi - ne dvomim, da bo nastalo nekaj mehkega in lepega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kol'k je dober! Kaj dober, vrhunski!!!
    Tud' jaz čakam:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema za prijazne besede.
    Mesec bolezni je končno za mano in se že veselim uresničitve svojih idej. :)

    OdgovoriIzbriši