ponedeljek, 25. marec 2013

Spring !


Last week, we felt the spring, but did't last long. Soon the snow reached us again.  It's funny when I sit at the computer, writing about spring, see the illustration of mine and then look out of the window and I see snowing. Maybe my illustration take you into the spring, just for a little bit. Lets keep fingers crossed that the weather changes and spring come back again.

Prejšnji teden smo začutili pomlad, ki pa ni dolgo trajala. Kmalu zatem nas je sneg ponovno dosegel. Prav hecno mi je ko sedim za računalnikom, pišem o pomladi, gledam ilustracijo in skozi okno vidim sneženje, ki kar noče prenehati. Če že ni pomladi, naj vas pa vsaj moja ilustracija za trenutek popelje vanjo. Držim pesti, da se vreme spremeni in pomlad vrne spet med nas. 



2 komentarja:

  1. Oh,kako zelo zelo je čudovita!!! In diši po pomladi:)
    Ja...sneg... jaz sem mislila, da ga bo le malo, za hec...pa...gleda zares:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, in sneg še kar ne omaga. Tudi jaz sem mislila, da bo bolj za hec in da bo kmalu tudi izginil..

      Izbriši