petek, 4. oktober 2013

Foxy

Navdušena sem nad gobami. Obstajajo čudovite barve in oblike. Z eno besedo čarobne. Po brskanju novih gobic sem našla na Pinterestu prav posebne, ki so mi dale inspiracijo. Naši živalski druščini se je tokrat pridružila še lisička, ki pa je tudi sama naletela na prav posebne čarobne gobe.

I love the mushrooms. There are wonderful colors and shapes. In one word magic. After browsing for new mashrooms I found at Pinterest very special one and they gave me inspiration. Our animal gang, this time joined a fox and she found a very special magic mushrooms.


2 komentarja:

  1. Luštna! Tak simpatičen kontrast. Lisička me zaradi svoje barve vedno spominja na jesen. Gobice pa ... te tvoje na čarobno pravljico.
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s.. Ne vem, kaj počne vmes ... te tvoje:(
    Hvala za razumevanje!

    OdgovoriIzbriši