ponedeljek, 7. oktober 2013

Treasures of nature

Na zaspan, lenobni dan sva se z Benom odpravila na daljši sprehod. Prišla sva do bližnjega gozda, kjer se običajno obrneva in odpraviva nazaj domov. Tokrat sva pot nadaljevala in se znašla v sredini gozda. Obstala sem. Okoli mene se je razvilo čudovito gozdno življenje. Petje ptic, šelestenje listja, pokanje vejic. Žal mi je bilo, da sem doma pustila fotoaparat in telefon. Ko sem se ozrla za Benom, sem ga zagledala med praprotjo, vejicami in travo. Bil je prizor kot iz filma. Ben je (lahko bi celo rekla z nasmehom na obrazu.. na gobčku) skakal kot zajček in raziskoval okolico. Pogumen in svoboden. Bil je srečen. Ko je naenkrat nekaj počilo globje v gozdu, se je zbudil kot iz sanj in začel iskati mene. Ko me je zagledal je prihitel kot raketa. Počasi sva se odpravila nazaj proti domu, nabrala nekaj zakladov narave in pravljica na asfaltni poti se je zaključila. Povodec je bil ponovno pripet in midva tik pred domom. Tukaj so najini mali zakladi in spomin na prijeten sprehod.

On a sleepy, lazy day, Ben and I, went on a longer walk. We were to a nearby forest, where we usually turn back and go home. This time, we continued to walk in the forest. Around me has developed a wonderful forest life. The singing of birds , the rustle of leaves, twigs cracking... I was sorry to left the camera and phone at home . When I looked for Ben , I saw him in the middle of fern and gras. It was like a scene from a movie. Ben was ( I might even say with a smile on his face ) as a bunny hopping and exploring the surrounding area. Brave and free . He was happy . When suddenly a burst deeper into the forest, Ben awoke as from a dream and began to look for me. When he saw me, he rushed like a rocket . Slowly we went back home , gathered some treasures of nature and fairy tale on street road was ended . Leash has been on and we were close to our home . Here are our little treasures and memories of a pleasant walk.


 


1 komentar: