ponedeljek, 10. marec 2014

Love

Ilustracija je bila narejena po naročilu za prekrasno osebo, ki ima za sabo veliko avanturo. Verjetno ste opazili, da v mojem življenju igra veliko vlogo tudi moj kuža, zato mi je bilo risanje te ilustracije še večji užitek. Človeka lahko začutiš tudi preko fotografij in besed, čeprav ga v živo nikoli ne srečaš. Vesela sem, da lahko rišem nekaj kar me osrečuje. 

*
Illustration was custom made for a great person who have interesting story of his life. You may have noticed that in my life plays a big role in my dog, so I was drawing these illustrations even greater pleasure. You can feel a person through photos and words, although live never meet. I am glad to be able to draw something that makes me happy.




2 komentarja:

  1. Lepo! Jaz pa sem včeraj mal preko A-jevega FB profila kukala in opazila...sedaj sem pa važna, kaj?
    Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi.. kaj si videla na FBju! Hitro povej ;)

    OdgovoriIzbriši