petek, 31. januar 2014

Magical Winter

Včerajšnjega dneva sem se tako veselila. Nanj sem se pripravljala že en dan prej. Takoj ko sem izvedela, da bo naslednji dan sledilo močnejše sneženje, sem vedela, da ga bom izkoristila za zimske radosti z Benom. Fotoaparat sem deloma zaščitila s plastično vrečko in se odpravila na sprehod. Na sprehodu sva z Benom srečala prikupno večjo psičko, s katero sta se lovila po snegu. Sama sem se zagovorila z lastnikom in pozabila, da bi lahko posnela fotografije njiju dveh na snegu. Psička je bila res prekrasna. 
Ko sva ostala sama, sva nadaljevala z najinimi vragolijami. Bilo je pravljično. Globoko sveže zapadel sneg naju je vabil v igro. Pokrajina je bila čudovita. Močno sneženje, obilne snežinke, ki so padale po nama, so naju odpeljale v druge dimenzije. V tistem trenutku se je svet okoli mene ustavil. Zadihala sem kot že dolgo ne, pozabila na vse kar me je težilo in preprosto bila tukaj, sedaj, za vedno.

*
I was so excited about yesterday. I prepare for it a day early. As soon as I found out that the next day will snowing intensive, I know that I will go out and have fun with Ben. I protected the camera by a plastic bag and went for a walk. On the walk we met  lovely larg female dog. Ben and she were playing in the snow. I was talking with the owner and forgot that I could have made some photos of  two of them. 
When we were alone, we continued with playing in the snow. It was a fairytale. Very deep freshly fallen snow were invited us. The landscape was beautiful. A lot of snow, big snowflakes fell on us nad we were taken to another dimension. At that moment, the world around me stopped. I haven't breathe like that for a long time,  forget on everything I was oppressed and simply be here now, forever.












4 komentarji:

  1. Čudovito!!!! In kasne fotografije!!!! In Ben:)
    A ne, kako malo je včasih potrebno, da smo srečni?
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo, Mateja!
    Krasne fotografije in ilustracije so razlog za nominacijo za Liebster blog award. Vabljena kaj na moj blog. ;)
    lp, Deja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Deja živjo, hvala ti za prijazne besede in nominacijo! :)

      Izbriši