torek, 28. januar 2014

4. week of 365 days photography

Šele četrti teden smo pa se na trenutke že malo lovim. Mnogokrat naredim fotografijo zadnji trenutek. Če se la da poskusim že zjutraj prebrati besedo, ki je namenjena za ta dan. dostikrat pa se mi zgodi , da jo čez eno uro že pozabim. Večkrat na dan pogledam katera je beseda. Počutim se kot zlata ribica.
Za PRISTNO v resnici nisem imela izbire, takoj mi je na misel prišel moj najmlajši. Če kdo zna izražati svoja občutja in čustva, povedat kaj si misli, je vsekakor to on. To imam rada pri njem. Zadnje dni JAZ BEREM knjige, ki mi bodo pomagale pri izdaji svoje ilustrirane slikanice za otroke. Vsem vam sem ODKRITO, da obožujem čičeriko in jo dostikrat jem kot bi imela čips. POGLED mojega malega Bena je vedno tisti, ki me omehča in prevzame. IGRA z njim je vedno zabavna. JUTRO mi polepša pogled na bližnji hrib, ki pelje proti Katarini. Zadnje čase je NOTRI v meni polno zmede.
dolžna sem vam še razlago 3. tedna in obljubim, da z malo zamude, vam jo bom napisala.

1. pristno | 2.jaz_berem | 3. odkrito | 4. pogled | 5. igra | 6. jutro | 7. notri

It is just the fourth week and I am already strugling. Many times I take pictures at the last minute. I try to read the word at the morning, but often it happens  that in one hour I already forgot it. Several times a day I look which ia the word. I feel like a goldfish. 
For GENUINE I did not really have a choice, I immediately know that I have to take the picture of  m youngest son. If anyone knows how to express feelings and emotions and say what is in his mind, it's definitely my son. That's what I like with him. Last days I READ books that will help me to make my illustrated book for children.  I DISCOVERED  that I love chickpeas and I often eat  them like a chips. A LOOK of my little Ben was always the one that softens me. PLAY with him is always fun. MORNING is beautiful when I see the nearby hill that leads to Katarina.In this days INSIDE of me is full of confusion. 
I owe you an explanation for 3 week and I promise that with a little delay, I'll write it.

1. genuine | 2. I_read | 3. discovered | 4. a_look | 5. play | 6. morning | 7. inside



2 komentarja:

  1. Čudovito! Pogled na Katarino, knjige, Bena, fantova odkritost... Ah, naj bo vsak dan kakšna zmagovalna! In tista slikanica.... naročam svoj izvod!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši